Carieră

 

   

Vă așteptăm într-un mediu tânăr și profesionist de lucru, de dezvoltare personală și profesională, în cadrul celei mai bune echipe de traducători din țară!

 

Descrierea firmei

Compania ACED Consult Multimedia și-a construit în ultimii ani un renume pe piața românească de profil în ceea ce privește calitatea pachetelor complete de servicii:

– Traducere & verificare de specialitate

– Creație grafică, machetare & corectură de text (DTP)

– Pre-press & tipărire.
ACED Consult Multimedia este promotorul acestor pachete de servicii, cu o experiență în domeniu de peste 18 ani, fiind considerată compania nr. 1 în România și recomandată de un portofoliu generos de clienți, atât pe plan intern, cât și extern.

 

NIVEL CARIERĂ:

  • Middle (2-5 ani)

LOCAȚIE:

  • București

 

  • TRADUCĂTOR GERMANĂ

 

RESPONSABILITĂȚI:

  • Traducerea și adaptarea textelor din limba germană în limba română.
  • Traducerea și adaptarea textelor din limba română in limba germană.

CERINȚE:

–     Cunoașterea excelentă a limbii germane și a limbii române;

–     Experiența de lucru în domeniul traducerilor constituie un avantaj, în special în segmentul traducerilor tehnice;

–      Seriozitate, responsabilitate;

–      Capacitate de adaptare la noi cerințe, dorință de perfecționare și autodepășire;

–      Nivel avansat de operare PC;

–      Atenție la detalii, acuratețe în exprimare, rigurozitate, profesionalism, spirit de echipă;

–      Cunoașterea unei alte limbi străine constituie un avantaj.

 

 

  • PROOFREADER

 

RESPONSABILITATE:

Adaptarea textelor traduse în limba română din punct de vedere terminologic și lingvistic.

CERINȚE:
–      Cunoașterea excelentă a limbii române;

–      Cunoașterea limbii engleze (franceză sau germană);
–      Experiența de lucru în traduceri constituie un avantaj, în special în domeniul traducerilor tehnice;
–     Seriozitate și responsabilitate;
–     Capacitate de învățare a lucrurilor noi, de adaptare la noi cerințe, dorință de perfecționare și autodepășire;
–     Nivel avansat de operare PC;
–     Atenție la detalii și acuratețe în exprimare;

–     Profesionalism și spirit de echipă.

 

 

  • ASISTENT VÂNZĂRI

 

RESPONSABILITĂȚI

  • Identificarea și contactarea clienților potențiali, telefonic, online sau door-to-door
  • Implicarea activă în promovarea serviciilor companiei
  • Crearea bazelor de date de clienți și actualizarea permanentă a acestora
  • Participarea la târguri, conferințe, expoziții etc.

 

CERINȚE

  • Abilități de comunicare
  • Cunoașterea limbii engleze (limba germană constituie un avantaj)
  • Cunoașterea pachetului MS Office
  • Persoană carismatică, energică și cu orientare către rezultate excelente
  • Experiența în domeniul vânzării de servicii constituie un avantaj

 

Va asteptam CV-urile pe adresa de e-mail : office@aced.ro